Sicondu un novu studiu publicatu in u Journal of the Endocrine Society, un investigatore hà truvatu chì a testosterone aumenta u risicu di tumuri di prostata è aggrava l'effetti di l'esposizione chimica carcinogena in i rati. Ellu urgeu à l'omi chì ùn sò micca stati diagnosticati cù l'ipogonadism. Endocrinologia.
In l'ultima dècada, l'usu di testosterone hè cresciutu trà l'omi anziani chì cercanu di rinfurzà l'energia è si sentenu più ghjovani. Un studiu publicatu in u Journal of Clinical Endocrinology and Metabolism hà truvatu chì, malgradu i prublemi di risichi cardiovascular potenziali, u numeru di l'omi americani chì cumincianu a terapia di testosterone hè quasi quadruplicatu da u 2000.
The Endocrine Society’s clinical practice guidelines for the treatment of testosterone in adult men recommend that testosterone be prescribed only for men with significantly low hormone levels, decreased libido, erectile dysfunction, or other symptoms of hypogonadism. Online: http://www.endocrine.org/~/ media/endosociety/Files/Publications/Clinical%20Practice%20Guidelines/FINAL-Androgens-in-Men-Standalone.pdf
"Stu studiu mostra chì a testosterone stessu hè un carcinogenu debule in i rati maschili", disse l'autore di u studiu è u duttore Maarten C. Bosland di DVSc da l'Università di Illinois in Chicago. "Quandu hè cumminatu cù sustanzi chimichi carcinogeni, a testosterone crea un ambiente adattatu per u sviluppu di tumore. Se sti stessi risultati sò stabiliti in l'omu, i prublemi di salute publica diventeranu una causa seria ".
Dui studii di risposta di dosi anu esaminatu l'incidenza di u cancer di prostata in i rati. I ratti sò stati dati testosterone per via di un dispositivu implantatu à liberazione sustinuta. Prima di injecting testosterone in i rati, certi animali sò stati injectati cù a chimica carcinogena N-nitroso-N-methylurea (MNU). Questi ratti sò stati paragunati cù un gruppu di cuntrollu chì hà ricevutu MNU ma impiantatu un dispositivu viotu à liberazione sustinuta.
Trà i rati chì anu ricivutu testosterone senza sustanzi chimichi carcinogeni, da u 10% à u 18% anu sviluppatu u cancer di prostata. U trattamentu di testosterone solu ùn hà micca induce tumuri specifichi in altri siti, ma paragunatu cù i rati di cuntrollu, hà causatu un incrementu significativu in u nùmeru di ratu cù tumuri maligni in ogni situ. Quandu i rati sò esposti à a testosterone è i carcinogeni, stu trattamentu face chì u 50% à u 71% di i ratti sviluppanu u cancer di prostata. Ancu s'è a dosa di l'hormone hè troppu bassu per aumentà u livellu di testosterone in u sangue, a mità di i topi soffrenu ancu di tumuri di prostata. L'animali esposti à i sustanzi chimichi carcinogeni, ma micca à a testosterone, ùn anu micca sviluppatu u cancer di prostata.
"Perchè u sviluppu di a terapia di testosterone hè relativamente novu, è u cancru di prostata hè una malatia chì si sviluppa lentamente, ùn ci hè attualmente micca dati per determinà se a testosterone aumenta u risicu di cancru di prostata in l'omu", disse Boslan. "Ancu se sò stati realizati studii umani, hè prudente limità e prescrizioni di testosterone à l'omi cù ipogonadismu clinicu sintomaticu, è per evità l'omi chì utilizanu testosterone per scopi non medichi, cumpresu l'indirizzu di i segni normali di l'anziane".
U studiu intitulatu "A terapia di testosterone hè un promotore di tumore efficace per a prostata di rat" hè statu publicatu in linea prima di stampa.
Riceve l'ultime nutizie scientifiche attraversu u bollettinu email gratuitu di ScienceDaily, aghjurnatu ogni ghjornu è settimanale. O vede u feed di nutizie aghjurnatu ogni ora in u vostru lettore RSS:
Diteci ciò chì pensate di ScienceDaily - accogliamu i cumenti pusitivi è negativi. Ci sò prublemi cù stu situ web? prublema?
Tempu di post: 09-09-2021